Tuesday, November 17, 2009

Senangnya dlm hati......

wasabe2...lamO gUh x Update..

yahuuuu...gUmbira rasanya ati ini,wawawawa...y????
sbb ada petanda nk dpt santek punya result...
berkobar2 hati ini mlakukannya...huhhhh...
klu dpt sAntek sgguh gamOknye apE yg hArus lagi wAjib akU bg bOat kedua2 bOs aku??
cinta++study.....

ni last weEk okO mai kuza..huhuhu...
sedey nOk tggl semua kngn sEk tOp dlu kala...
ahAkzsss!!!!
gOng bdk~sEk tOp~h24~...
ttp ganAzz...
kuza sinOnim ngn megi...
sdp sgt mkn megi klu duk cni...
duk kat umOh x berpeOang...
kene pOt-pEt di cintAku...
hehehehehe..
tp i2 semOa hya utk mnjgA kshatAn ku...

kshatan???
hurmmm...
ayah aku baru je lps operate kes sakit perut all da times...
x thn nak tggung kesakitan, decide nOk operate gak..
alangkah terkezUt c dOctor time duk bedAh tu dpt tahu ayah aku ada barah...
huh!!!...
barah usus..
dah thp 4..
sO dah kritikal...
mgikut kiraan maths..x smpai stahun...
huh....
dOaku..kesakitan itu penghapus dOsa..
takdOp sOrg pOm pd akhir zmn yg dpt lari dr mlakukan ksalahan..
segera dptkan ke ampunan...
amin...
ayOh...adik sayangggggg sgt kat ayOh...
kasih syg itu tidak kenal jarak...
sejauh mana kamu pergi..aku ttp anakmu....

sElamat.............................

No comments: