Saturday, January 31, 2009

ckp psl keje ni mmg dop abis..ade jer keje yang kene buat..huhuhu...uihhhh..mlm ni kene balik ostel doh..mls wehhhhhh...balik ostel pom malas..keje projek final baru sentuh ckit..gane au ambe nok present..hukhukhuk...tu laaa...sape suh wat awal2 malas..hehehehe...aku baru je lepas view blog kwn2 aku dan yang ehem2..hehehe..mcm2 laa al kisah..psl kedekut laa,diri sdiri laa..mcm2...aduhai sahabatku sekalian,nak wat camne..lumrah idup..klu kita inginkan sesuatu dari org kene pandai "ngayatong" laaa...tapi aku mmg dop panda bab2 ngayat ni..kne p bertapa lu r rasenye...ork2?

p/s...best woooo p cameron highland...aku siap ngapal lagi jln..klu lalu kat tasik kenyir dekat je dlm 3jam sapa d oh(turbo only)...tp klu yg bese2 dlm 5 jam r..kui4...satu ag,dun poget bwk slimut tebal2 klu takboh tido sambil duk menggeletak!! to my pren sory byk2 aku dop bli nape2..uwangnya enggak ada donggg..beg pitis aku ilang!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: