Tuesday, October 21, 2008

apE daaaa...

huhuhuhu...aku ade cter sedey ag ni..sedey ag...hadop kejean lain ork??hehehehe...
gni...aku n da geng "telah terkene serangan" cirit birit....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...kejadian ini telah meragut perut sebanyak 5 org kawan aku..hahahahaha...serangan ini mula mengaktifkan perut mangsa2 ini sekitar jam 2 pagi..time syok tido tu wooooo...huhuhu...aku plok setat jam 5...time tu lagi sedap tido..keh setang duk kumung tak boh v manusia jgn smyang subuh...huhu...
antara mangse2 yang turut terlibat ialah aku, edda(my rumet), normie(jom!!!), azie(elek luuu), dan ifah( nOk mare laa jugek)..hehehehe...heran plok aku..mekti dop kene plok...perut ye stail kete kebal kot...dop psl2 tandas tu wat OT...hahahaha

hurmmmm...kes ni payoh nok kenal pasti..sbb banyok ngat sumber makanan yang kami kutip...hahahaha..kat mset,cafe,lam bilik dan sehalal dgnnya..hehehehehe...time sakit tu laa pakat duk cari myk ubat..myk ubat feveret kami ialah myk yu-yee cap limau..time kasih myk yu-yee cap limau kerana menceriakan hari2 kami..hahahaha...alhamdulillah..pah dari lumor ubat tu,kami semua blh thn ckit..

yang syoknye..aku ade plawat woooo..pe duk pital lop wase...oh c pinky!!!..mekacih laaa g mlawat...aku dop leh nok layan mg keh kene layang perut aku luuu..wawawawawawa(normie..aku pinjam stail mu suke lu jab)...

hurmmm..sbagai kesimpulan.."komitmen" dr kwn2(ke nok sebut gop name) amatlah d hargai..dan pah ni nok mkn tu hati2 laa..jangan pakat bahang je nape hok ade..dan last kali..kami ingin mengucapkan "kami tidak bersalah!!!!!!".....
hahahahahahaha....

No comments: